Reseller ICT beheer

Opzoek naar een ICT beheerder ter uitbreiding van uw eigen diensten portfolio? Wij bundelen onze krachten met software, VOIP, website en andere ICT bedrijven.

  • Eigen datacenter infrastructuur

  • White-labeled online werkplekken

  • Private cloud, volledige admin rechten

  • Bepaal je eigen tarieven

  • Geen gedoe, wel provisie

Whitelabeled cloud werkplekken

Wij kunnen white-labeled Windows online werkplek omgevingen maken vanaf 10 werkplekken. Hierbij komt de cloud werkplek omgeving, bestaande uit een AD/file server, Firewall, Terminal Server en eventuele APP server los te staan in een privé netwerk. U krijgt als reseller alle administrator logins en wij zorgen voor de infrastructuur, back-ups, monitoring en 2e lijns support.

U rekent zelf de kosten voor beheer, support, back-ups, migratie, monitoring, installatie en VPN verbindingen naar uw klant. U kunt dus zelf de hosted desktops van uw klant beheren en maatwerk leveren.

Kickback provisie all-in contract:

Het is ook mogelijk om klanten direct aan te leveren, waarna er een marge uitbetaald wordt op basis van het aantal werkplekken en servers per maand (zowel lokaal als online werkplekken). Ideaal voor bedrijven die zelf niet tussen de klant en ICT partij in willen staan, maar er toch iets aan over houden. Denk hierbij aan software bedrijven, VOIP telefonie bedrijven of andere bedrijven waarbij de ICT omgeving ter sprake komt maar zich hier niet primair mee bezig houden.

    Vraag een offerte aan:

    Reseller tarieven voor online werkplekken

    Reseller werkplek

    Vraag een offerte aan
    • Inbegrepen:
    • Hardware (CPU/RAM/SSD)
    • Windows + RDS licenties
    • Whitelabeled
    • Eigen firewall/VLAN
    • Volledige admin rechten

    2e lijns support*

    Vraag een offerte aan
    • Inbegrepen:
    • 24x7x2 SLA
    • All-in remote support
    • Monitoring en back-ups
    • Set-up kosten
    • * optioneel

    Office op de online werkplek

    MS 365 Business Premium

    €16,90maandelijks
    • Inbegrepen:
    • Office Desktop Apps
    • Mailbox 50GB
    • OneDrive/Sharepoint 1TB
    • RDS toegestaan
    • Intune beheer

    MS 365 Business Basic

    €4,20maandelijks
    • Inbegrepen:
    • Office Web Apps
    • Mailbox 50GB
    • OneDrive/Sharepoint 1TB
    • Geen desktop software
    • Voor light gebruikers

    Facturatie en support

    2e lijns support

    Resellers kunnen optioneel all-in support afsluiten op de online werkplekken. Binnen dit bedrag zijn wij 24×7 bereikbaar met een SLA van 2 uur. Wij zetten alle servers/firewalls in de monitoring van 24×7 ICT, bij problemen kunnen wij direct ingrijpen.

    Bij het afsluiten van all-in support voor resellers is het volgende inbegrepen:

    • All-in remote support (uren)
    • 24x7x2 bereikbaarheid/SLA
    • 24×7 monitoring van de omgeving
    • Volledige server back-ups
    • Set-up kosten van de omgeving

    Facturatie en communicatie

    Alle kosten via 24×7 ICT worden gefactureerd aan de reseller. De reseller is vrij om eigen tarieven/marge te rekenen richting de klant. Daarnaast kan de reseller extra diensten leveren, zoals nieuwe hardware en uren voor migratie/support.

    Communicatie verloopt enkel tussen 24×7 ICT en de reseller, als 2e lijns support. De eindgebruiker heeft enkel contact met de reseller en niet met 24×7 ICT.

    Geen 2e lijns support contract?

    Resellers zijn niet verplicht support af te nemen. Wanneer er voldoende kennis aanwezig is, kan de reseller zelf A t/m Z leveren en enkel de licenties, CPU, RAM, Disk en back-ups afnemen.

    Wanneer er toch beroep gedaan wordt op support, zal 24×7 ICT €100,- excl. BTW per uur in rekening brengen. Er is geen sprake van pro-actieve monitoring, SLA response tijden, back-ups en alle werkzaamheden (zoals het opzetten van een omgeving) wordt in rekening gebracht tegen het uurtarief.

    Datacenter Techniek

    Online werkplek omgeving

    Een online werkplek omgeving bestaat minimaal uit de volgende virtuele servers:

    • Firewall met WAN/LAN
    • AD/File/Print server
    • TS server (werkplek)
    • App server (optioneel)

    Iedere omgeving draait in een eigen VLAN, compleet gescheiden van andere klanten en omgevingen. De reseller krijgt toegang tot alle servers en firewall met de hoogste rechten, er draaien geen andere klanten op waardoor je maatwerk kan leveren en overal bij mag.

    Naast de standaard servers is het mogelijk om extra servers toe te voegen, bijvoorbeeld voor applicaties, databases, loadbalancing, development, webservers, mailservers etc.

    Kantoor locaties van de klant kunnen middels een IPSEC VPN verbinding gekoppeld worden met de cloud omgeving. Hierdoor is het mogelijk om lokale printers aan te sturen vanaf de online werkplek. Ook is het hierdoor mogelijk om lokale computers met Windows Pro aan te melden op het Windows domein van de cloud omgeving.

    Zaken als two-factor authentication en andere wensen zijn ook mogelijk, het is per klant een eigen omgeving waar alles mogelijk is.

    Whitelabeled:

    De online werkplek omgeving staat achter een eigen firewall met eigen WAN IP en rDNS naar keuze. Het Windows domein kan zelf gekozen worden en de reseller kan zelf branding toepassen op de online werkplek en portals.

    Data opslag

    Alle data staat veilig opgeslagen in een private rack van 24×7 ICT in Rotterdam SmartDC. Dit is een tier3 datacenter met hoge uptime, meerdere lagen van fysieke beveiliging en dubbel uitgevoerde stroom/koeling/netwerk voorzieningen.

    Alle data wordt iedere 10 minuten vanaf de primaire SSD opslag server gerepliceerd naar een standby opslag server. Bij een storing zal de standby server ingeschakeld worden en alle taken overnemen.

    Back-up routine:

    • Ieder uur, laatste 48 uur
    • Iedere dag, laatste 7 dagen
    • Iedere week, laatste 4 weken
    • Iedere maand, laatste 6 maanden

    De totale retentie van data is 6 maanden. Dit zijn full back-ups, de complete server/omgeving kan naar dit moment terug gezet worden. Het is ook mogelijk om data terug te kopiëren vanaf deze back-ups naar de live omgeving.

    Off-site back-ups:

    Iedere dag wordt er een replica back-up gemaakt naar een externe locatie van 24×7 ICT. Zo is er geografisch gescheiden een complete replica back-up. Bij een groot probleem in het primaire datacenter kan 24×7 ICT alle servers herstellen in het datacenter van EvoSwitch Haarlem.

    Het is ook mogelijk om back-ups te maken naar de locatie van een klant, bijvoorbeeld op een server van het hoofdkantoor. Wanneer dit een replica back-up moet zijn, is een server met Debian Linux/FreeBSD vereist.

    CPU/RAM nodes:

    Alle fysieke servers zijn dubbel uitgevoerd. Er wordt gebruik gemaakt van een compute/storage oplossing. De compute server nodes zijn voorzien van krachtige Intel Xeon processoren en veel ECC RAM geheugen. De compute nodes werken samen in een cluster waardoor ze toegevoegd worden aan een transparant geheel. Wanneer een compute node defect raakt of voor onderhoud offline moet, neemt een andere compute node alle virtuele servers over.

    Switches en voeding:

    Alle compute nodes beschikken over een dubbele voeding en netwerkverbindingen. Ze zijn aangesloten op 2 switches tegelijk, waardoor een eventuele defecte switch geen impact heeft op de werking van de omgeving. De switches zijn onderling verbonden met stacking modules en internet uplinks zijn op beide switches actief. Alle servers en switches zijn aangesloten op een A en B feed voor stroom.

    Storage:

    De SSD storage servers repliceren iedere 10 minuten alle data 1-op-1 naar een standby storage server. Ook de storage server is met meerdere netwerk aansluitingen verbonden op de fysieke switches. Hierdoor is er zowel failover als loadbalancing, waardoor de maximale performance van de SSD’s benut wordt.

    Netwerk:

    Internet wordt afgehandeld door meerdere internetproviders en de uplinks zijn dubbel uitgevoerd op verschillende core routers van het i3D netwerk. Het netwerk van i3D bestaat uit meer dan 650Gbit netwerkcapaciteit en 1600+ internet peers. i3D beschermt het netwerk ook tegen DDoS aanvallen en biedt 99,99% uptime.

    • Redundant stroom (A+B)

    • Redundant netwerk (2x10Gbit)

    • Redundant BGP uplink

    • Standby SSD server

    • Ieder uur een back-up

    • Back-ups tot 6 maanden

    • Off-site replica back-up

    • Live migration

    • High availability

    • 99,99% netwerk uptime

    • Whitelabeled met eigen rDNS

    • SSDs met NVME/RAM cache

    • 24×7 bewaking

    • Biometrische toeganscontrole

    • Redundant koeling

    • Automatisch blussysteem

    • 2 powerhouses + dieselaggregaten

    • Eigen BGP range / WAN IPs

    • ISO gecertificeerd datacenter

    Nog steeds aan het lezen? Dan wordt het tijd om contact op te nemen!

    Contact

    24×7 ICT BV

    Adres
    Sint Victorstraat 54a
    2741 JR Waddinxveen


    Telefoon: 0182-744244

    Email: info@24×7.nl
    Support: support@24×7.nl

    KVK: 66180759
    BTW: NL856430134B01
    ING: NL20INGB0004784961

      Klik hier voor de ICT prijslijst